Reklamacije i povrat proizvoda

U slučaju da svoj proizvod koji ste naručili želite reklamirati, na imate pravo u roku 14 dana od primitka robe. Sve reklamacije šaljete na:

  • Adresu e-pošte: webshop@dcbeauty.hr
  • Pismenim putem na: Trg Ante Starčevića 10/1, 31000 Osijek
  • Te slanje najavite putem telefona na: +385 (31) 214-046

Kada zaprimimo vašu reklamaciju, povratno ćemo vas kontaktirati oko dogovora o preuzimanju.  

Molimo vas da pregled vaše pošiljke ne odgađate i u roku od 3 dana povjerite sadržaj. Ako uočite nepravilnosti, bilo to:

  • Primitak robe koju niste naručili,
  • Greška ili oštećenje na robi,
  • Istek roka trajanja robe,

Uz preduvjet da kupac navedeni proizvodi ili proizvode nije otvorio niti isprobao, to jest, vratio ga na adresu u identičnom stanju u kakvom ga je i zaprimio.

DC Beauty d.o.o., u slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, povratno će vas kontaktirati radi dogovora o odgovarajućem rješenju ili će Vam nadoknaditi troškove povrata robe i vrijednost robe koju više nije u mogućnosti isporučiti u roku od najkasnije 30 dana od dana primitka pisane reklamacije.

Ukoliko želite raskinuti ugovor to možete napraviti unutar 14 dana bez navođenja razloga. Obrazac za obavijest o jednostranom raskidu ugovora možete preuzeti na sljedećoj poveznici: Obrazac – Obavijest o jednostranom raskidu ugovora

Prema članku zakona 2.12.  potrošač ne može koristiti pravo na jednostrani raskid ugovora, odnosno o pretpostavkama pod kojim potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora.

MATERIJALNI NEDOSTATAK:

Materijalni nedostatak uzima se u obzir ako:

  • proizvod ne posjeduje osobine nužne za njegovu redovnu upotrebu ili distribuciju,
  • proizvod ne posjeduje osobine koje su esencijalne za specifičnu upotrebu koju je kupac imao na umu, a o kojoj je prodavač bio obaviješten ili bi razumno trebao biti
  • proizvod ne posjeduje kvalitete ili specifikacije koje su bile izričito ili implicitno dogovorene ili predviđene
  • prodavač je isporučio proizvod koji se ne podudara s uzorkom ili modelom koji je bio predstavljen, osim u slučajevima kada je uzorak ili model bio prikazan samo za demonstracijske svrhe.

Postupak provjere kvalitete proizvoda

Kvaliteta proizvoda provjerava se usporedbom s drugim bezprijekornim primjerkom iste kategorije, u skladu s proizvođačevim izjavama ili informacijama navedenima na proizvodu.

Postupak priznavanja materijalnog nedostatka

Za priznavanje materijalnog nedostatka, kupac nas mora informirati o postojanju nedostatka dajući detaljan opis problema unutar 2 godina od kupovine proizvoda, omogućujući nam pritom pregled proizvoda.

Prava vezana uz materijalne nedostatke detaljno su regulirana Zakonom o zaštiti potrošača.

U situaciji vraćanja proizvoda zbog materijalnog nedostatka, kupac treba kontaktirati prodavača putem odgovarajućeg kontakt obrazca. U ovom kontekstu, sve troškove povrata snosi prodavač, odnosno DC Beauty d.o.o.

Obrazac možete preuzeti putem sljedeće poveznice: Povrat artikla i uvažavanje materijalnog nedostatka

RJEŠAVANJE SPOROVA

Platforma Europske komisije za rješavanje sporova preko interneta omogućava rješavanje sporova vezanih uz kupnju, kako u tuzemstvu tako i u inozemstvu.

Pristup platformi:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Trgovac trenutno ne sudjeluje predmetnim postupcima za online rješavanje potrošačkih sporova.

USLUGE SERVISA

Usluge servisa vrše se na zahtjev kupca. U narednom teksu navedene su usluge te priložene cijene za usluge servisa.

Cijenik usluge servisa:

  • Usluge čišćenja uređaja: 25,00 €
  • Radni sat: 39,00 €
  • Preuzimanje i dostava nakon servisa: 15,00 €
  • Osobno preuzimanje u DCBeauty prodavaonici: Besplatno

Želite nas nešto pitati? Napišite nam.

DCBeauty
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.